fbpx

Drogi Pacjencie,

Jeśli Twoja przychodnia POZ jest zamknięta z powodu kwarantanny możesz w ramach NFZ skorzystać z teleporady lub wizyty w centrum medycznym doktorA. Nie musisz przenosić się na stałe do naszej przychodni. Porada POZ w doktorA może być jednorazowa. Po przywróceniu do pracy Twojej przychodni możesz kontynuować tam opiekę.

W obliczu zagrożenia pracujemy wg. poniższych procedur:

Realizujemy porady w trybie konsultacji telefonicznych.
Każdy pacjent może umówić się na poradę/wizytę wyłącznie telefonicznie.
Rejestracja medyczna prowadzi wywiad epidemiologiczny.
Pacjent z objawami infekcji będzie przyjęty wyłącznie po uprzedniej konsultacji telefonicznej, jeśli lekarz zadecyduje, że jest to konieczne.
Każdy pacjent ma obowiązek dezynfekcji rąk po wejściu do przychodni oraz otrzyma wysterylizowaną w autoklawie maseczkę.
Rejestracja w przychodni jest odizolowana od pacjentów folią, która ich chroni. Mimo to proszę o zachowanie 1,5 m dystansu.
√ Prosimy o korzystanie ze schodów w miarę możliwości i stanu pacjenta.
Poczekalnia jest zorganizowana tak, aby zachować dystans miedzy pacjentami. Proszę Państwa o zachowanie bezpiecznego dystansu.
Zapach, który panuje na korytarzu jest efektem ciągłej dezynfekcji powierzchni przychodni.
Nasze centrale wentylacyjne pracują w trybie maksymalnej wymiany powietrza.
Specjaliści przyjmują pacjentów potrzebujących, którzy w wywiadzie epidemiologicznym prowadzonym przez telefon nie mają objawów infekcji. Pacjent z infekcją wymaga uprzedniej teleporady.

Prosimy Państwa o rygorystyczne stosowanie się do zakazu kontaktów z innymi ludźmi i szczególnie poważne traktowanie ochrony personelu przychodni. Teraz każde ręce do pracy w służbie zdrowia są na wagę złota!

 
close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie

* Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.
Zostaw numer
oddzwonimy!
Zapytaj
Wyślij zapytanie
na interesujący Cię temat...