Drodzy Państwo,

Bardzo dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyli nas Państwo. Dokładamy wszelkich starań, aby doskonale dbać o Państwa zdrowie i mamy liczne dowody na to , że w wielu przypadkach udaje się to wykonać. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że możemy działać jeszcze  lepiej, być może inaczej.

Do doskonalenia się potrzebna jest nam Państwa pomoc. Dlatego oddajemy w Wasze ręce platformę komunikacyjną,  dzięki której będą Państwo mogli powiedzieć innym pacjentom, że dbanie o zdrowie i leczenie nie musi być przykre i stresujące, wskazując na jasne strony doktorA. Ogromnie zależy nam również na opiniach ukazujących słabsze punkty naszych działań, miejsca, w których widzą Państwo możliwość zmiany na lepsze.

W celu precyzyjnego rozpatrzenia Państwa uwag, prosimy o przedstawienie się, byśmy mogli dokładnie zweryfikować sytuację, której dotyczy krytyczna uwaga i dokonać zmian. Jeśli przekażą nam Państwo swój adres, odpowiemy na każdy list.

Dziękujemy na współpracę i czekamy na opinie, gdyż jesteśmy skupieni na Tobie.

 

 

PODZIEL SIĘ SWOJĄ OPINIĄ



* Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych. Administratorem danych osobowych jest Medart Alicja Zielińska Sp. J. z siedzibą w Warszawie przy ul. Trakt Brzeski 57B/3, 05-077 Warszawa. Więcej informacji na temat przetwarzania Pana/Pani danych osobowych tutaj.

Jestem w szoku. W czwartek byłam u lekarza pierwszego kontaktu.
Dostałam receptę której nie mogłam zrealizować. Brak w hurtowniach. Dziś zadzwoniłam do rejestracji. Zgłosiłam problem. Poprosiłam o receptę na lek zastępczy. Właśnie zadzwonił do mnie lekarz skonsultować na ile mnie stać na lek zastępczy.
Przychodnia dr A, dr Kalbarczyk. Wzruszył mnie Pan do łez . Taki post dałam na osi ogólnej na FB, myślę, że kierownictwo przychodni powinni to przeczytać i być dumnym z takich lekarzy. Gratuluję a sama jestem przeszczęśliwa mając takiego opiekuna medycznego. Pozdrawiam serdecznie
Alicja Szachnowicz

, 28.11.2018

Przyszłam na wizytę do Pana doktora Zielińskiego na zabieg, wcześniej zapisując się uprzedzałam w rejestracji o co mi chodzi, w poczekalni czekałam 40 minut zanim weszłam do lekarza do gabinetu, (zwyczaje jak w NFZ), od Pana doktora dowiedziałam się, że na zabieg to trzeba się zapisać na inny termin, bo na to trzeba 40 minut i należy zrobić znieczulenie, na co Pan doktor już dzisiaj czasu nie ma. W rejestracji kazano mi zapłacić za wizytę 160 zł, a za ewentualną wizytę z zabiegiem, o który mi chodziło i po co się właśnie zapisałam do chirurga mam zapłacić 400 zł w sumie zapłacę 560 zł . Uważam takie podejście ze strony przychodni doktor A za nieuczciwe, chodzi o wyłudzanie pieniędzy od pacjentów. Za mój zmarnowany czas jakoś nikt mi nie zapłaci. Nie polecam korzystania z usług przychodni Doktor A, chociaż zwłaszcza zespół pielęgniarek uważam za bardzo dobry.

doktorA: Szanowna Pani, Rejestracja informowała Panią, że przed zabiegiem wymagana jest konsultacja lekarza. Konsultacja służy temu, aby oszacować czas trwania zabiegu, przygotowanie odpowiedniego instrumentarium i asysty pielęgniarskiej. Nie wykonujemy skomplikowanych zabiegów bez należytego przygotowania. Rejestracja nie mogła zapisać Pani na zabieg bez konsultacji, taki jest nasz standard postępowania, który zapewnia profesjonalne wykonanie naszych zadań i służy pacjentom. Za spóźnienie doktor przeprosił Panią, spóźnienie wynikało ze złożoności problemów medycznych pacjentów, którzy byli przyjmowani przed Panią. doktorA ma bardzo dobrą renomę i prowadzi pacjentów ze skomplikowanymi problemem medycznymi, co niekiedy wiążę się z faktem opóźnienia przyjęcia kolejnego pacjenta. Oskarżenie, które Pani formuuje są dla nas krzywdzące, mając na uwadze wysoki poziom konsultacji i wyczerpującą informacje w niełatwej sprawie, z jaką Pani się do nas zwróciła. Zabiegi wycenienie są niezależnie do konsultacji, która jest obligatoryjna przez każdym zabiegiem. Jest to praktyka która daje nam pewność, że cały zespół jest właściwe przygotowany do każdego zabiegu. Pozdrawiam Alicja Zielińska Dyrektor medyczny

Ewa Wierzbicka, 12.11.2018

Chciałabym pogratulować firmie DoktorA wspaniałej pielęgniarki; pani Eliza Szatańska jest osobą perfekcyjnie wykonującą zabiegi, miłą, pełną empatii w stosunku do ludzi, życzliwą. Dziękuję wraz z mężem “DoktorA”. Pragnę wyrazić nadzieję, że cały personel pielęgniarski będzie czerpał wzór z pani Elizy.

Maria Łebkowska, 08.08.2017

Szczególne podziękowania dla pana dr Adama Zielińskiego. Świetny specjalista, wyjątkowo sympatyczny człowiek!

Maria Łebkowska, 08.08.2017

Leczylam naczynia. Z sukcesem.
A do tego ta atmosfera: Dr Adam Zielinski i pani pielegniarka Eliza Szatanska – bylo bezpiecznie i bezstresowo, mimo wielokrotnego nakluwania nogi a ja sie przeciez wczesniej balam zastrzykow. Dziekuje, polecam :-)

Malgorzata Z., Warszawa, 04.07.2017

Niedawno pan doktor Zieliński zamknął mi żyłę w nodze. Jestem zachwycona jego profesjonalizmem, oddaniem swojej pracy i pacjentom. Jest bardzo miły , nie narzuca się , proponuje, podaje rozwiązania, wszystko jasno wyjaśnia. Zabieg przebiegł bezboleśnie, również po nie było żadnych powikłań,a nawet bólu.Panie pielęgniarki uśmiechnięte, miłe i niezwykle pomocne. bardzo dziękuję

Aneczka R., 24.01.2017

Trafiłam do Państwa kliniki, aby odetkać dziecku uszko. Jako, że zdarzyło nam się to po raz pierwszy, nie wiedziałam że mam zakropić je parafiną przed wizytą (nie poinformowano mnie o tym podczas rezerwacji wizyty). Doktor Cecherz próbował wypłukać uszko, ale się nie udało, w związku z czym kazał przyjść za tydzień i przepisał dicortineff (dziecko gorączkowało i nie byłam pewna, czy to właśnie nie od ucha). Zapłaciłam za wizytę 140 zł i nadal nie wiedziałam, co dziecku jest. Okazało się, że inny laryngolog (NFZ) potrafił sam zakropić dziecku parafinę do obu uszu, odczekać 30 min i efektywnie je wypłukać, i to za darmo! Gdyby pan doktor okazał trochę dobrej woli, nie musiałybyśmy się męczyć cały weekend.

doktorA: Szanowna Pani, Bardzo jest mi przykro w związku z zaistniałą trudnością. Rejestracja nie mogła Pani poinformować przed wizytą o konieczności zakropienia parafiny, ponieważ to lekarz na wizycie ocenia stan pacjenta i podejmuje decyzje co do kolejnych kroków. Niewykluczone, że łatwość z jaką doktor laryngolog (NFZ) usunął wydzielinę z ucha wynikała z faktu wcześniejszego zastosowania przez Panią zaleceń naszego laryngologa. Podczas płukania uszu niekiedy nie udaje się usunąć całej wydzieliny i zabieg wymaga powtórzenia. Jeśli była by konieczność powtórzenia zabiegu, odbył by on się bez opłaty z Pani strony. Przepraszam za zaistniałe okoliczności i niedogodność dla Pani oraz Dziecka. Jednocześnie informuję, że wiosną do naszego zespołu lekarskiego dołączy na stałe Pani doktor laryngolog, która przyjmowała w doktorA kilka miesięcy temu i zjednała sobie grupę ceniących ją pacjentów. Bardzo dziękuję za Pani uwagę, sygnały od naszych pacjentów są dla nas bardzo ważne. Łączę wyrazy szacunku. Alicja Zielińska Dyrektor Medyczny

Ewa Folentarska, 17.01.2017

Jestem, a właściwie to byłem, niezbyt szczęśliwym posiadaczem rany na lewej stopie. Ranę miałem przez 10 lat a jedyną proponowaną mi metodą “leczenia” była amputacja! Dopiero gdy trafiłem do Państwa kliniki i zostałem otoczony opieką dr Adama Zielińskiego wszystko się zmieniło. Po półtora roku leczenia z rany pozostało wspomnienie. Cudowna sprawa i ciężka do opisania słowami. Dziekuje!

Zbigniew Kamiński, 12.09.2016

Doktor Janeczek rzucił nowe światło na moje leczenie. Mogę z czystym sumieniem polecić tego lekarza. Jeśli będzie taka potrzeba to jeszcze do Was wrócę. Pozdrawiam i dziękuję.

Zuzanna Smagała, 01.08.2016

Korzystam z konsultacji u dr Kamont (dermatolog) i lekarza rodzinnego. Jestem zadowolony z efektów leczenia i życzliwości lekarzy. Polecam wszystkim to Centrum.

Maciej Niemczak, 19.07.2016